Shoulder Cut

shouldercutKaitse ei tohi joosta tagurpidi, ehk siis taganeda selg ees, kuna sel hetkel on ründajal kõik võimalused avatud, võib joosta lihtsalt kaitsest mööda, kuna kaitsja ei suuda ennast õigele poole suunata, tuleb valida kumb pool ära võtta, kas vastuavanemine või tsooniavanemine (deep).

Ründaja jälgib mida kaitse teeb, kui jookseb kaitse poole, kas pöörab puusad händleri poole või tsooni suunas, vastavalt sellele, siis ründaja otsustab kuhu avaneb.

Kui kaitse keerab puusad tsooni poole, siis ründaja avaneb händlerile vastu.

Kui kaitse keerab puusab händleri poole, siis ründaja avaneb tsooni (deepi).

Kui kaitse taganeb tagurpidi joostes, siis ründaja läheb täiega peale teeb pette ja läheb temast mööda sealt poolt kust on ründajal lihtsam, seda sellepärast, et kaitsel on raske aru saada kuhu poole minnakse ja kuhu ta peab ennast keerama.

4 kiiret sammu, choppin ja avanemine (100% kiirus), ründab ketast ja proovib hoogu mitte maha võta (alguses ilma viskajata, hiljem kui avanemine piisavalt hea, siis viskaja ja kaitse)

Paarid teevad vaheldumisi (üks ründab ja siis vastupidi)

Põhiline on jälgida, et ründaja teeb oma liikumise õige(vähemalt 80%) kiirusega ja suudab edestada kaitsjat, kui liigub nr 2 kohale kettale järgi (ründaja peab eespool olema kaitsjast)